2016-tól új, telefonos ügyfélszolgálat segíti a kamarai tagok és érdeklődők ügyintézését. Az új rendszer célja a telefonos ügyintézés kényelemesebbé és gyorsabbá tétele, hiszen az előre megadott időpontokban könnyebben tudjuk biztosítani, hogy ügyintézőink fogadni tudják a kamarai tagok hívását a központi, +36-1-4557080-as telefonszámon.
A telefonos ügyfélfogadási idő az alábbiak szerint alakul:
Hétfő: 9:00 – 12:00
Kedd: 13:00 – 16:00
Szerda: 9:00 – 12:00
Csütörtök: 13:00 – 16:00
Péntek: szünnap
Az ügyintézés javításának érdekében egy menürendszer is segíti a telefonálókat, mely az országos kamaránál intézhető ügyek közötti könnyebb tájékozódást, illetve a megfelelő ügyintézőhöz való mielőbbi kapcsolást segíti.
Menürendszerünkben az alábbi lehetőségek közül válaszhat:
0. gázszerelők hatósági nyilvántartása
1. beszámolók, jogosultsági vizsgák
2. jogi továbbképzés, webuni
3. szakmai továbbképzés, mesteriskolák
4. klímavédelmi szakértői vizsga
5. tanúsítványok
6. energetikai auditor és szakreferens
7. pénzügy, számlázás
8. jogi kabinet
9. elnöki titkárság
A telefonközpont – a szokásos menürendszeren mellett – kiegészült egy hangposta és egy ún. „visszahívás kérése” funkcióval is, mely mind ügyfélfogadási időben (foglalt ügyintéző esetén), mind pedig ügyfélfogadási időn kívül igénybe vehető.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a telefonközpont elindításával ügyintézőink telefonszámai is megváltoztak: munkatársaink 2016. szeptember 28-tól egységesen az (1) 455-7080-as telefonszámon érhetők el. Ezen a központi számunkon van lehetőség – a fenti menüpontok választása előtt – munkatársaink közvetlen számát tárcsázni, amennyiben ismerik a keresett melléket.
Felhívjuk figyelmét, hogy a fenti vonalak a Magyar Mérnöki Kamara Főtitkárság munkatársaihoz kapcsolnak. A területileg illetékes kamarákat keresse az alábbi elérhetőségeken .