1° C
Ma 2025. január 03., péntek, Genovéva és Benjámin napja van.
1° C
Ma 2025. január 03., péntek, Genovéva és Benjámin napja van.

Bejelentkezés

e-Mérnök Rendszer


* Elfelejtett jelszó
Emlékezzen rám


Letöltés
MMK Középtávú stratégia
2021-2025


Főoldal 5 Feladatkör

Feladatkör

A Magyar Mérnöki Kamara Főtitkárságának feladatköre (összefoglaló)

1. főtitkár

Dr. Rátkai Gábor

fotitkar@mmk.hu
06 1 455 7080 / 103

  • az országos titkárság vezetése;
  • a munkáltatói jogok gyakorlása;
  • a testületi ülések előkészítése;
  • testületek, bizottságok, tisztségviselők feladatkörébe nem tartozó feladatok teljesítésének biztosítása;
  • igazgatási-ügyviteli feladatok ellátásának biztosítása;
  • másodfokú közigazgatási döntések meghozatala;
  • az elsőfokú hatósági tevékenység törvényességi felügyelete;
  • egységes jogszabály értelmezés elősegítése;
  • rendszeres kommunikáció biztosítása az országos és területi titkárságok között;
  • a továbbképzés, a vizsgáztatás, a központ tagnyilvántartás feltételeinek biztosítása;
  • névjegyzékvezetési, szakmai nyilvántartási feladatok ellátásának biztosítása;
  • kormányzati és területi állami-közigazgatási szervekkel együttműködés;
  • a bizottságok, a szakmai testületek, tagozatok, munkacsoportok munkájának támogatása;
  • jogszabályok által meghatározott feladatok ellátása;
  • a kamara elnökének és a vezető testületeinek tájékoztatása;

 

2. főtitkárhelyettes (kabinetvezető)

Zubor András Pál
zubor.andras@mmk.hu

  • a főtitkár helyettesítése;
  • a kamarai testületi naptár előkészítése;
  • testületi ülések (küldöttgyűlés, elnökségi, alelnöki, választmányi, egyéb) napirendjének és előterjesztéseinek előkészítésében részvétel;
  • a kamarai költségvetésben és beszámolók elkészítésének közreműködés;
  • kamarai szabályzatok előkészítésében részvétel;
  • az országos titkári értekezletek előkészítése, lebonyolítása;
  • pályázatok és beszámolók előkészítése;
  • e-ügyintézés, és e-ügyiratkezelés koncepcionális kialakításában részvétel;
  • jogszabályból eredő új kamarai feladatok rendszereinek tervezésében közreműködés;
  • kamarai vizsgarendszer fejlesztésének koordinálása;
  • FAP rendszerrel kapcsolatos feladatok felügyelete;
  • lakossági és vállalkozói energetikai tanácsadás felügyelete;
  • energetikai auditorok és szakreferensek képzési- és vizsgáztatási feladatainak felügyelete;
  • fűtő és légkondicionáló rendszerek energetikai felülvizsgálatával kapcsolatos feladatok felügyelete;
  • gázszerelők nyilvántartásával összefüggő szakmai tevékenység felügyelete, koncepcionális kérdésekben részvétel;
  • az OP Monitoring Bizottságok kamarai képviselőinek adminisztratív támogatása;
  • a közbeszerzési érdekképviselet szakmai támogatása, közbeszerzési eljárásokban való részvétel;
  • háttéranyagok összeállítása;

 

3. titkárság

Szabó Viktória
titkarsag@mmk.hu | szabo.viktoria@mmk.hu
06 1 455 7080 / 100

  • főtitkár programjainak szervezése;
  • főtitkár naptárának kezelése;
  • a főtitkár feladataihoz szakmai háttéranyagok előkészítése;
  • iratok iktatása;
  • kiemelt kamarai rendezvények előkészítése, lebonyolítása;
  • testületi ülések előkészítése, lebonyolítása;
  • továbbképzések és pályázatok szervezésének támogatása
  • telefonos rendelkezésre állás a területi kamarák számára;
  • postázással kapcsolatos feladatok ellátása;
  • irodaszer rendelés, egyéb beszerzések;
  • az info@mmk.hu címre érkező üzenetek kezelése;

 

Prokopovics Kata

prokopovics.kata@mmk.hu
06 1 455 7080 / 117

  • elnök programjainak szervezése;
  • elnök naptárának kezelése;
  • az elnök feladataihoz szakmai háttéranyagok előkészítése;
  • iratok iktatása;
  • kiemelt kamarai rendezvények előkészítése, lebonyolítása;
  • testületi ülések előkészítése, lebonyolítása;
  • telefonos rendelkezésre állás a területi kamarák számára

 

4. vizsgaszervezés, beszerzés

Kocsisné Fűtő Krisztina
kocsisne.krisztina@mmk.hu | beszamolo@mmk.hu

  • a tervezői, szakértői, felelős műszaki vezető, műszaki ellenőri, épületenergetikai tanúsító, geodéziai minősítő vizsgák szervezése és bonyolítása;
  • kapcsolattartás vizsgáztatókkal;
  • a jogosultsági vizsgakérdések adatbank összeállításának szervezése;
  • a felkészülési segédletek elkészítésének szervezése;
  • a vizsgázók és vizsgaeredmények nyilvántartása, igazolása;
  • felmentések bírálatra előkészítése, előterjesztése, eredményről vizsgáztató értesítése, annak rögzítése a nyilvántartó rendszerbe;
  • vizsgákhoz tartozó díjbekérők kiállítása és kiküldése;
  • testületi ülések, rendezvények szervezésében részvétel;
  • ügyviteli és egyéb eszközök beszerzése;
  • számlákkal kapcsolatos adminisztráció;
  • ügyfélszolgálat e-mailcím, hangposta e-mailcím kezelése;
  • postázással kapcsolatos feladatok ellátása;

 

Deák Andrea
deak.andrea@mmk.hu | beszamolo@mmk.hu

  • villámvédelmi vizsgák szervezése;
  • a tervezői, szakértői, felelős műszaki vezető, műszaki ellenőri tanúsító vizsgák szervezése, elszámolás előkészítése;
  • a jogosultsági vizsgakérdések adatbankjának összeállítása;
  • a felkészülési segédletek elkészítésének szervezése;
  • a vizsgázók és vizsgaeredmények nyilvántartása, igazolása;
  • vizsgákhoz tartozó díjbekérők kiállítása;
  • kapcsolattartás a vizsgáztatókkal;
  • az info@mmk.hu címre érkező üzenetek kezelése;
  • OSzMSzT munkájának szervezése;
  • a Mérnök Újság terjesztésével kapcsolatos reklamációk kezelése;
  • kamarai testületi ülések helyiségbiztosítása;
  • e-mernok@mmk.hu címre érkező üzenetek kezelése;
  • mérnökigazolványok negyedéves lekérdezése, rendelése, postázása;
  • kamarai hangposta fiók kezelése;
  • irodaszer rendelés, egyéb beszerzések;

 

5. Tagozatok, energetikai audit, szakmai címek

Barna Katalin
barna.kata@mmk.hu

  • energetikai auditorok és szakreferensek továbbképzésének és vizsgáinak szervezése, lebonyolítása;
  • energetikai auditorokkal és szakreferensekkel való kapcsolattartás;
  • Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatallal való kapcsolattartás;
  • Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatalnak jelentések elkészítése;
  • e-audit és szakreferens oktatási és vizsga anyagok és kérdések elkészítésének szervezése;
  • e-audit és szakreferens oktatásban és vizsgákban résztvevő oktatókkal való kapcsolattartás;
  • tagozatok küldött/taggyűléseinek és elnökségi üléseinek szervezése, adminisztrálása;
  • tagozatokkal való kapcsolattartás, munkájuk segítése, szerződések, számlák ügyintézése;
  • tagozatok továbbképzésének szervezése, lebonyolítása, adminisztrálása;
  • kamarai testületi ülések, rendezvények szervezésében részvétel;
  • klímaszakértői tanúsítás vizsga szervezése lebonyolítása;
  • klímaszakértői továbbképzést szervezővel és a vizsgázókkal a kapcsolattartás;
  • klímaszakértői vizsga kérdések kidolgozásának szervezése;
  • ügyfélszolgálat;

 

Frank Angéla
frank.angela@mmk.hu

  • szakmai címek ügyintézése;
  • a kötelező jogi továbbképzés help desk támogatása;
  • a tagozatok küldött/taggyűléseinek és elnökségi üléseinek szervezése, adminisztrálása;
  • e-mérnök rendszer help desk támogatása;
  • ügyfélszolgálat;
  • vezető tervezői címek intézése;
  • a kötelező jogi továbbképzés szervezése, help desk támogatás;
  • a tagozatok küldött/taggyűléseinek és elnökségi üléseinek szervezése, adminisztrálása;
  • tagozatokkal való kapcsolattartás, munkájuk segítése, szerződések, számlák ügyintézése;
  • hírlevelek kiküldése;

 

6. Energetikai tanácsadás, energetikai felülvizsgálat, feladat alapú pályázatok, szakmai nyilvántartás

Nyakas Mónika
nyakas.monika@mmk.hu

  • lakossági és vállalkozói energetikai tanácsadás keretében:otanácsadásokkal összefüggő adminisztráció ellátása;
  • tanácsadások koordinálása, kapcsolattartás az ügyfelekkel, tanácsadókkal;
  • pályázati lehetőségek folyamatos monitorozása, közzététele;
  • kommunikációs felületek aktualizálása;
  • a megvalósult beavatkozások adatainak begyűjtése, rendszerezése;
  • éves és időszakos beszámolók összeállítása;
  • fűtő és légkondicionáló rendszerek energetikai felülvizsgálatával kapcsolatos feladatok keretében:
  • a képzésekkel és vizsgákkal kapcsolatos koordináció ellátása, a képzések és vizsgák szervezése, lebonyolítása;
  • a mentességi eljárással kapcsolatos rendszer kialakítása, közreműködés az elbírálásokban;
  • kapcsolattartás a felülvizsgálókkal, társhatósággal;
  • a felülvizsgálatok ellenőrzési tevékenységének koordinációja;
  • egyedi megkeresések megválaszolása;
  • a kamara feladatkörébe tartozó egyéb energetikai tárgyú megkeresések megválaszolása;
  • a kamara által szervezett rendezvények előkészítésében, lebonyolításában részvétel

 

Magyar-Szikszai Réka
szikszai.reka@mmk.hu

  • gázszerelők nyilvántartásával összefüggően:
  • a személyes és telefonos ügyfélfogadás keretében az ügyfelek tájékoztatása, a kérelmek feldolgozása;
  • kapcsolattartás ügyfelekkel, e-mailen, levélben;
  • ügymenet, ügyrend, űrlapok és tájékoztatók elkészítése, aktualizálása;
  • a nyilvántartással összefüggően a társhatóságoktól érkező, illetve egyedi megkeresések választervezeteinek előkészítése;
  • a nyilvántartási rendszer továbbfejlesztésére javaslatok kialakítása;
  • a Gázszerelői Jogosultságot Vizsgáló Testületnek (GVT) küldendő megkeresések előkészítése, kezelése;
  • a nyilvántartással összefüggő statisztikai kimutatások készítése;
  • az energetikai tanácsadással kapcsolatos szervezési feladatok támogatása;
  • az energetikai felülvizsgálattal összefüggő feladatok támogatása keretében:
  • közreműködés a képzések és vizsgák előkészítésében és lebonyolításában;
  • a felülvizsgálatok ellenőrzési tevékenységének koordinációja;
  • egyedi megkeresések megválaszolása;
  • a Feladat Alapú Pályázati rendszerrel összefüggő tevékenység keretében:
  • ellátja a FAP Testület melletti adminisztratív feladatokat;
  • előkészíti a pályázati felhívásokat, kapcsolódó dokumentumokat;
  • gondoskodik a beérkezett pályázatok feldolgozásáról a testület részére történő továbbításról;
  • közreműködik a pályázatokkal kapcsolatos szerződések előkészítésében a jogi terület bevonásával;
  • segíti a pályázatokkal kapcsolatos elszámolások adminisztratív feladatait;
  • kapcsolatot tart a pályázatok témavezetőivel a felmerülő kérdések rendezése érdekében

 

Ferge Anikó
ferge.aniko@mmk.hu

  • a gázszerelők nyilvántartásának vezetése keretében:
  • a nyilvántartási kérelmek teljes körű ügyintézése;
  • az ügyintézéssel összefüggő adatrögzítési feladatok ellátása;
  • a hatósági feladatokhoz kapcsolódó iktatási feladatok ellátása;
  • a személyes és telefonos ügyfélfogadás keretében az ügyfelek tájékoztatása, a kérelmek feldolgozása;
  • kapcsolattartás ügyfelekkel, e-mailen, levélben;
  • az igazolványok elkészítése;
  • az elektronikus nyilvántartáshoz kapcsolódó irattár rendezése;
  • egyedi ügyek, megkeresések kezelése, megválaszolása;
  • az energetikai tanácsadással kapcsolatos szervezési és iratkezelési feladatok támogatása;
  • az energetikai felülvizsgálattal összefüggő hatósági munka támogatása;
  • a kamara által szervezett rendezvények előkészítésében, lebonyolításában részvétel

7. Hatósági, etikai-fegyelmi ügyek, tanúsítás, szerződések, jogsegélyszolgálat

Dr. Szente Olivér
szente.oliver@mmk.hu

  • a tanúsítási tevékenység szervezése és nyilvántartása;
  • jogszabálytervezetek véleményezésének begyűjtése, összegzése;
  • kormányzati szervek tervezeteinek, előterjesztéseinek figyelemmel kísérése;
  • kamarai adatvédelmi tisztviselő
  • új jogszabályok honlapi tájékoztatóinak elkészítése;
  • a Geodéziai Minősítő Bizottság szakmai támogatása;
  • a KTT ülései emlékeztetőinek és döntéstervezeteinek elkészítése;
  • az MMK által benyújtható pályázatok előkészítése;
  • továbbképzésekhez kapcsolódó szerződések előkészítésében részvétel;
  • az MMK együttműködési megállapodásainak előkészítése;
  • a MITA-hoz kapcsolódó feladatok ellátása;

 

8. Továbbképzés, ipari partnerek, kamarai kedvezmények

Szabó Dávid
szabo.david@mmk.hu

  • a jogi kontaktórás továbbképzések lebonyolítása;
  • a kötelező jogi távoktatás anyagainak szervezése;
  • mesteriskolák szervezésében, lebonyolításában részvétel;
  • a továbbképzések nyilvántartásának vezetésében részvétel;
  • a továbbképzésekkel kapcsolatos naptár aktualizálása;
  • a továbbképzéssel kapcsolatos háttéranyagok elkészítése;
  • a kamara képviseletében fellépők szakmai háttéranyagainak elkészítése;
  • adatszolgáltatásokat és tájékoztató anyagokat készítése;
  • a testületi előterjesztések szerkesztése;
  • a továbbképzéssel kapcsolatos egyedi tájékoztatás;

 

9. Kommunikáció, Mérnök Újság szerkesztőség

Dubniczky Miklós
dubniczky.miklos@mmk.hu

  • a Mérnök Újság szerkesztése, ennek keretében
  • féléves lapterv kidolgozása;
  • a Szerkesztőbizottság működésének szervezése;
  • szerzői közreműködések szervezése;
  • beszámolók, cikkek, riportok készítése a Mérnök Újságba;
  • a mernokvagyok.hu web-oldal kereteinek kialakítása és üzemeltetése;
  • a Mérnök Újság digitálisan lapozható formátumának kialakítása, működtetése;
  • kamarai facebook profil létrehozása és működtetése;
  • a hírlevél szerkesztői-tartalmi előkészítése;
  • sajtófigyelő szolgáltatás működtetése;

 

Németh Csaba
nemeth.csaba@mmk.hu

  • a Mérnök Újság tördelőszerkesztői feladatainak ellátása, nyomdai kapcsolattartás;
  • a Mérnök Újság fotóanyagainak elkészítése, beszerzése, szerkesztése;
  • az MMK honlapjára anyagok szerkesztése és feltöltése;
  • honlapra felkerülő fotók elkészítése, előkészítése;
  • a mernokvagyok.hu technikai fejlesztése, üzemeltetése;
  • a kamarai kiadványok grafikai megjelenítésének tervezése, kivitelezése; nyomdai kapcsolattartás
  • kamarai tájékoztató videók és oktatási anyagok felvétele, megjelentetése;
  • a hírlevél szerkesztési feladatainak ellátása;
  • tagozati honlapok koordinálása

 

Soós-Dulka Ágnes (rm)
dulka.agnes@mmk.hu

  • a kamarai kommunikációs eszközökbe hirdetések szervezése;
  • konferenciákra és egyéb rendezvényekre hirdetők, támogatók szervezése;
  • a hirdetési szerződések megkötésének előkészítése;

 

10. Informatika-üzemeltetés és fejlesztés

Erdei Csaba (rm)
erdei.csaba@mmk.hu

Tóth Dániel
toth.daniel@mmk.hu

  • hardver- és szoftverbeszerzések tervezése és lebonyolítása;
  • a számítógépek vírusmentességének ellenőrzése;
  • új számítógépek és egyéb hardver eszközök beállítása;
  • az informatikai működési hibák kijavítása, szükség esetén külső kapacitás bevonásával;
  • szervízzel, Internet szolgáltatóval, nyilvántartási rendszer üzemeltetővel folyamatos kapcsolattartás, tevékenységük ellenőrzése;
  • szoftvereket és licencszerződéseik nyilvántartása, működésük biztosítása;
  • felhasználói dokumentáció készítése a rendszer szolgáltatásairól;
  • szakmai dokumentáció készítése a rendszer felépítéséről, működéséről;
  • a kamara szerverei üzemelésének biztosítása;
  • általános segítségnyújtás/ help desk feladatok
  • konferencia termek üzemeltetése és hangosítása
  • stúdió üzemeltetése online képzésekhez
  • informatikai számlák kezelése
  • nyomtatók üzemeltetése
  • általános segítségnyújtás megyei kamaráknak
  • online vizsgarendszer támogatása
  • vizsgaterem üzemeltetése
  • informatikai eszközök karbantartása:
    • megközelítőleg 100 számítógép
    • 30 hálózati eszköz
    • 50 telefon
    • 28 nyomtató

 

11. Pénzügy, könyvelés, számvitel

Antal Ildikó
antal.ildiko@mmk.hu

  • A kamara pénzügyi és gazdálkodási szabályzatainak felülvizsgálata, javaslatok megfogalmazása a szabályzattal kapcsolatos változástatásokra
  • a pénzügyi politika kialakításához javaslattétel
  • számviteli politika kialakítása, számviteli rendszer kiépítésében és működtetésében támogatás nyújtás
  • a kamara pénzügyi műveleteinek tervezésében elemzésében részvétel
  • költségvetési terv-tény adatok elkészítése és abban való közreműködés
  • pénzügyi tervek kidolgozása és felülvizsgálata, pénzügyi beszámolók elkészítése
  • beruházási és finanszírozási döntések előkészítésében részvétel, stratégiai döntések támogatása
  • kapcsolattartás a területi kamarákkal és a tagozatokkal
  • társosztályokkal való együtt működés
  • pénzügyi csoport vezetése
  • kapcsolattartás a könyvvizsgálóval
  • pénzeszközök hatékony felhasználásának ellenőrzése
  • analitikus nyilvántartások ellenőrzése
  • pénzkezelés, banki utalások elkészítése, ellenőrzése
  • Éves, évközi beszámolók elkészítése
  • bejövő – kimenő számlák könyvelése
  • tagozati elszámolások előkészítése, egyeztetése
  • a gazdasági szervezet más részegységeinek támogatása és külső szervezetek (területi kamarák) felé információ szolgáltatása
  • NAV-val való kapcsolattartás
  • a napi működés során felmerült feladatok ellátása

 

Péter Andrea
berszamfejtes@mmk.hu

  • a Kamara megbízási szerződéseivel kapcsolatos bérszámfejtési feladatok (évi több, mint 500 db)
  • a Kamara munkavállaói és tisztségviselői részre bérszámfejtés elvégzése, ellenőrzése
  • könyvvizsgálat elvégzésében részvétel,
  • a főkönyvelő támogatása az éves beszámolók készítésében és a közzétételben;
  • főkönyv egyeztetés zárásokhoz
  • bejövő szállítói számlák könyvelése
  • szerződéses állomány kezelése
  • NAV-val való kapcsolattartás
  • napi működés során felmerült feladatok ellátása

 

Várszegi Andrea
penzugy@mmk.hu
06 1 455 7080 / 113

  • az MMK ügyfelei bankkártyás befizetéseinek teljeskörű ügyintézése, számlák kiállítása, a kapcsolódó nyilvántartó program naprakész vezetésével,
  • a szervezet készpénzforgalmának teljeskörű bonyolítása, iktatással, kifizetésével és annak főkönyvi rögzítésével,
  • számlázási feladatok napi szintű végrehajtása, számlázással kapcsolatos teljeskörű adminisztráció elvégzése,
  • ki- és befizetésekkel és egyéb pénzügyi műveletekkel kapcsolatos bizonylatok nyilvántartása, rögzítése, egyeztetése,
  • folyószámla-könyvelési tételek könyvelése, rögzítése,
  • tagozati és egyéb testületi, illetve munkacsoport rendezvényekhez kapcsolódó catering és szervezési költségek, előlegeinek, illetve költségeinek kifizetése,
  • egyes kamarai eseményekkel kapcsolatos költségek előlegeinek kifizetése,
  • kiküldetési és útiköltségtérítések elszámolása és kifizetése,
  • kiadványok, szakkönyvek értékesítése,
  • kapcsolattartás partnerekkel.

digitális mérnök újság


Mérnökigazolvány
Kamarai kedvezmények


Keresés

Melyik kategórián belül szeretne keresni?(Kötelező)